16.1.14

Tek başınalık


Fotoğraf: Koray Akten - 12.05.2012 - İznik Gölü


tek başınalık (yalnızlık)
...
ben tek başına ne yapabilirim
diye düşündü biri
ve hiçbir şey yapmamaya karar verdi

ben tek başına ne yapabilirim
diye düşündü bir öteki
ve yalnızlığının kuytuluğuna çekildi

ben tek başına ne yapabilirim
diye düşündü bir üçüncü
ve tek başına düşünmeyi sürdürdü

ben tek başına ne yapabilirim
diye düşündü yüzbinler
ve tek başınalıklarını sürdürdüler

ben tek başına ne yapabilirim
diye düşündü milyonlar
milyonlarcaydılar

ve tek başınaydılar
bu arada birileri
onlar adına
karar vermekteydi

tek başına olduklarını sananlar
topluca ortadan kaldırıldılar...

 Ataol Behramoğlu


"İnsanın insandan başka dayanağı yok. Yalnızlık bile başka insanların varlığını bildikçe anlam kazanıyor."

Edip Cansever
 
 
Hayata iyi bakın
 
Blueman
 
14.05.2012

Hiç yorum yok: