16.8.07

* Şarkı Sözlerinde Gezinti - 4

Sevgi ve aşk, bu dünyayı harika yapıyor...

Cooke Sam - Wonderful World (Don't Know Much)

Don't know much about history Tarih hakkında fazla bir şey bilmiyorum
Don't know much biology Biyoloji hakkında fazla bir sey bilmiyorum
Don't know much about science book Fen kitabı hakkında fazla bir sey bilmiyorum
Don't know much about the French I took Aldığım Fransızca dersi hakkında fazla bir şey bilmiyorum

But I do know that I love you Ama seni sevdiğimi çok iyi biliyorum
And I know that if you love me too Ve biliyorum ki sen de beni seversen eğer
What a wonderful world this would be Ne harika olurdu bu dünya

Don't know much geography Coğrafya hakkında fazla bir şey bilmiyorum
Don't know much trigonometry Trigonometri hakkında fazla bir şey bilmiyorum
Don't know much about algebra Cebir hakkında fazla bir şey bilmiyorum
Don't know what a slide rule is for Kaydırma kuralı nedir bilmiyorum

But I know that öne and one is two Ama bir artı birin iki ettiğini iyi biliyorum
And if this one could be with you Ve eğer bu seninle olsaydı
What a wönderful this would be Ne harika olurdu bu dünya

I don't claim to be an "A" student Başarılı bir öğrenci olma iddiasında değilim
But I'm trying to be Ama olmaya çalışıyorum
Maybe my being an "A" student baby Belki başarılı bir öğrenci olursam
I can win your love for me Senin sevgini kazanabilirim
Don't know much about history Tarih hakkında fazla bir şey bilmiyorum
Don't know much biology Biyoloji hakkında fazla bir şey bilmiyorum
Don't know much about science book Fen kitabı hakkında fazla bir şey bilmiyorum
Don't know much about the French I took Aldığım Fransızca dersi hakkında fazla bir şey bilmiyorum

But I do know that I love you Ama seni sevdiğimi çok iyi biliyorum
And I know that if you love me too Ve biliyorum ki sen de beni seversen eğer
What a wonderful world this would be Ne harika olurdu bu dünya

Sevgi ve aşk dolu "harika bir dünya" dilerim...

Hayata iyi bakın

Blueman

26.11.2000

Hiç yorum yok: