29.8.07

* Şöyle bir komik durum hasıl oldu geçenlerde

Bir "Pazarlama ve Satış Müdürü" pozisyonu için, bir holdingin iki şirketine birden bakmakta olan ve eğer işe girmem söz konusu olursa bağlı çalışacağım Genel Müdür ile iş görüşmesi halindeyiz.

Konuşma, durumu pek alışıldık olmayan Genel Müdür sebebi ile her an gerginlik yaratabilecek bir pozisyonda... Konuştuğum kişi çok sevimli ama oldukça ciddi, çok titiz olduğu her halinden belli, 4 aylık hamile bir bayan. Oldukça ağır bir iş yükü altında ve üstelik belki benim hiç anlayamayacağım bir ruh hali ile çalışmakta ve doğuma kadarki ve sonraki dönem kimbilir daha ne gerilimler yaşayacak. Ama çok da profesyonel olduğundan bu gerilimleri işine yansıtmayacağını sanıyorum.

Bir ara önündeki formda yazılı olan doğum tarihime dikkat ederek hangi burçtan olduğumu ve burçlarla ilgilenip ilgilenmediğimi soruyor. Ben de genel olarak Aslan Burcu ve özel olarak da kendim hakkında bazı kişilik bilgileri veriyorum.

Az sonra "Aslan Burcu hangi burçlarla anlaşır?" sorusu ile karşılaşıyorum. Bildiğim kadarıyla sayıyorum. O sırada konuşmamız iyice samimi bir havaya girmiş durumda. Ben oldukça rahat ve doğal konuşuyorum.

"Aslan hangi burçlarla anlaşamaz peki?" sorusuna karşı hiç beklemeden "Sanırım Başak, Akrep, eeee..." derken şu cevabı alıyorum:

"Ben Başak'ım ve yükselenim de Akrep. Üstelik babamla doğumgünleriniz aynı. Yani Aslan Burcu'nu oldukça iyi tanırım."

Hadi hayırlısı...

Hayata iyi bakın

Blueman

18.01.2002

Hiç yorum yok: