29.8.07

* Ocak dolunayı

Dün akşam martıların eşlik ettiği bir şehir hatları vapuru ile Kadıköy'den Beşiktaş'a dönerken, güneşin batı tarafını kızıla boyayarak batmasının ardından doğudaki mavi-gri bulutlar aradından ihtişamla yükselen dolunayın güzelliğine kaptırdım yine kendimi...

Kızkulesi, Boğaz Köprüsü ve Boğaz suları onun ılık mavi ışıklarıyla aydınlanırken karanlık da yavaş yavaş çöküyordu. Karanlık çöktükçe dolunayın ışıltıları daha da belirginleşti ve güzelleşti.

En sevdiğim film olan Luc Besson'un yönettiği, müziklerini Eric Serra'nın yaptığı "The Big Blue"nun kapanışındaki bir şarkı çalınmaya başlamıştı bile...

My Lady Blue ("Mavi Leydi"m)

Müzik Eric Serra, sözler Luc Besson

No regrets Artık pişmanlık yok
No tears Artık gözyaşı yok
Only a strange feeling Sadece garip bir duygu
Slipping without falling Düşmeden kayıp gidiyor
I'm trying another world Başka bir dünyayı deniyorum
Where the water's not blue anymore Suyun artık mavi olmadığı
Another reality Başka bir gerçekliği
Oh my baby I love you Oh bebeğim seni seviyorum
My lady blue Benim "mavi leydi"m
I'm looking for something Asla ulaşamayacağım
That I'll never reach Birşeyi arıyorum
I see eternity Sonsuzluğu görüyorum

No more sun Artık güneş yok
No more wind Artık rüzgar yok
Only a strange feeling Sadece garip bir duygu
Leaving without moving Hareket etmeden ayrılıyor
I'm trying another world Başka bir dünya deniyorum
And the sky slowly fades in my mind Ve gökyüzü zihnimde yavaşça siliniyor
Just like a memory Tıpkı bir anı gibi
No more reasons Artık sebepler yok
No fears Artık korkular yok
Only this strange feeling Sadece garip bir duygu
Giving without thinking Düşünmeden veriyor
Oh my baby I love you Oh bebeğim seni seviyorum
My lady blue Benim "mavi leydi"m
I'm looking for something Asla ulaşamayacağım
I'll never reach Birşeyi arıyorum
Baby I love you Bebeğim seni seviyorum
My lady blue Benim "mavi leydi"m
I'm searching for something Asla ulaşamayacağım
That I'll never reach Birşeyi arıyorum
I see eternity Sonsuzluğu görüyorum.

Hayata iyi bakın

Blueman

29.01.2002

Hiç yorum yok: