29.8.07

* Corner Of The Earth

Dün attığım mesajda bahsettiğim şarkının güzel sözleri ve yaptığım tercümesi.

Corner Of The Earth

Little darlin' don't you see the sun is shining Küçük sevgilim görmüyor musun güneş parıldıyor
Just for you, only today Sadece senin için, yalnızca bugün
If you hurry you can get a ray on you Acele edersen üzerinde bir ışın yakalayabilirsin

Come with me, just to play Gel benimle, sadece oynamak için
Like every humming bird and bumblebee Her sinekkuşu ve balarısı gibi
Every sunflower, cloud and every tree Her ayçiçeği, bulut ve her ağaç gibi
I feel so much a part of this Kendimi öyle çok bunun bir parçası hissediyorum ki
Nature's got me high and it's beautiful Doğa ruhumu yüceltiyor ve öyle güzel ki
I'm with this deep eternal universe Bu derin ve sonsuz evren ile birlikteyim
From death until rebirth Ölümden yeniden doğuşa dek



This corner of the earth is like me in many ways Dünyanın bu köşesi pek çok yönden benim gibidir
I can sit for hours here and watch the emerald feathers play Burada saatlerce oturabilir ve zümrüt yaprakların oynaşmasını izleyebilirim
On the face of it I'm blessed Onun karşısında ben kutsanmışımdır
When the sunlight comes for free Güneş ışığı karşılık beklemeksizin geldiğinde
I know this corner of the earth it smiles at me Bilirim ki dünyanın bu köşesi bana gülümser
So inspired of that there's nothing left to do or say Bundan öyle çok ilham alırım ki yapacak veya söylecek birşey kalmaz
Think I'll dream, 'til the stars shine Yıldızlar parıldayana dek hayal kuracağımı düşün

The wind it whispers and the clouds don't seem to care Rüzgar fısıldar ve bulutlar buna aldırmaz görünür
And I know inside, that it's all mine Ve içimde bilirim ki bunun hepsi benimdir
It's the chorus of the breakin' dawn Bu doğan safağın korosudur
The mist that comes before the sun is born Güneşin doğmasından önceki sis
To a hazy afternoon in May Mayısta puslu bir öğleden sonra doğdu
Nature's got me high and it's so beautiful Doğa ruhumu yüceltiyor ve öyle güzel ki
I'm with this deep eternal universe Bu derin ve sonsuz evren ile birlikteyim
From death until rebirth Ölümden yeniden doğuşa dek

You know that this corner of the earth is like me in many ways Bilirsin dünyanın bu köşesi pek çok yönden benim gibidir
I can sit for hours here and watch the emerald feathers play Burada saatlerce oturabilir ve zümrüt yaprakların oynaşmasını izleyebilirim

On the face of it I'm blessed Onun karşısında ben kutsanmışımdır
When the sunlight comes for free Güneş ışığı karşılık beklemeksizin geldiğinde
I know this corner of the earth it smiles at me Bilirim ki dünyanın bu köşesi bana gülümser
I know this corner of the earth it smiles at me
I know thiş corner of the earth it smiles at me
I know thiş corner of the earth it smiles at me..."

JAMIROQUAI - "A Funk Odyssey" albümünden

Hayata iyi bakın

Blueman

12.08.2002

Hiç yorum yok: