15.8.07

* C ve GY

Güler Yücel’in eşi Can Yücel için söylediklerinden seçmeler:

“Sen hakkında en çok şiir yazılan kadınsın” derler bana. Ama biliyor musun onunla yaşamak o şiirlere sahip olmaktan daha güzel. Aragon da Elsa’ya yazmış, yazmış ama bir taraftan da ibnesi varmış. Oldu mu şimdi? Ben Can için hayatını tutturduğu bir rotayım. Adam sadece şiiri değil, herşeyi zenginleştiriyordu. Beni de...

Daha önceki ilişkilerini kıskanmadım. Söylerdi zaten. Çok büyük bir keyifti adam. Çok saf, çok temiz. Bana dünyayı açan bir adama ne diyeceğim? ‘O kadını neden güzel buluyorsun’ mu? Ee güzel. Ne yapalım yani?

Benim için en büyük katliam, hatta günah, kırılan yetenekler. Herhangi birinin yaratıcılığının yok edilmesi bana çok fena geliyor. Mümkün olduğu kadar Can’a destek oldum”

Ayşe Arman’ın söyleşisinden (12.09.1999 Hürriyet Gazetesi Pazar eki)

Hayata iyi bakın

Blueman

12.09.1999

Hiç yorum yok: