15.8.07

* Rüzgar

Ölümden sonra hayat varsa eğer
Ben rüzgar olmak isterdim…

Rüzgar olmak isterdim
Çünkü en kolay böyle ulaşırdım sevdiklerime
Kızımın gözyaşlarını kuruturdum
Saçlarını dalgalandırır, yanağını okşardım
Pencere aralığından odasına sızardım geceleri
Üstünü örterdim, öperdim
Sonra sessizce erkeğimin odasına gider
Koynuna girerdim
Hafif bir esinti olur, terini kuruturdum
Saçlarını karıştırırdım, öperdim



Ölümden sonra hayat varsa eğer
Ben rüzgar olmak isterdim…

Rüzgar olmak isterdim
Çünkü en kolay böyle ulaşırdım insanlara
Ufuklarındaki bulutları dağıtırdım birer birer
Güzel kadınların yanaklarını kızartır
Eteklerini havalandırırdım
Yakışıklı erkeklerin gömlek düğmelerini kopartırdım
Biraz çapkınca

Sevenlerin mektuplarını ulaştırırdım
Sıcak günlerde hafif bir esinti olur
Ferahlatırdım insanları
Deniz üzerinde minik dalgalar yaratır
Yüzlerini yıkardım

Uçurtmalara eşlik eder, sevindirirdim çocukları
Çiçek kokularını getirirdim dünyanın dört bir yanından
Ağaçların yapraklarına ninniler söyletirdim

Soğuk günlerde güneşi çağırırdım
Isıtırdım insanları
Ellerine, yüzlerine sıcak buseler kondururdum

Ölümden sonra hayat varsa eğer
Ben rüzgar olmak isterdim…

Dilek

Hayata iyi bakın

Blueman

17.06.1999

Hiç yorum yok: