15.8.07

* Benim İstediğim

Şimdi ilkbahar, ama benim istediğim yaz
Sıcak günler, açık havanın muhteşem güzelliği

Şimdi yaz, ama benim istediğim sonbahar
Rengarenk yapraklar, serin, kuru hava

Şimdi sonbahar, ama benim istediğim kış
Dünya güzeli kar, yılbaşı gecesinin benzersiz neşesi

Şimdi kış, ama benim istediğim ilkbahar
Çiçek açmaya başlayan doğa, o ılık rüzgar

Çocuktum, ama istediğim büyümekti
Özgür olmak ve saygı görmek ötekilerden

20 yaşında, 30 yaşında olmayı istedim
Daha olgun, daha çekici

Orta yaşta, 20’mi istedim yeniden
Gençlik ve o sorumsuz ruh

Emekli oldum, ama şimdi de orta yaşımı istiyorum
Olgun, deneyimli, sınırsız akıllı...

Hayat bitti sonunda
Ama ben asla istediğimi elde edemedim

Yazarını bulamadım...

Elde edebileceklerimizi istediğimiz, elimizdekilerle mutlu olabildiğimiz, isteklerimizi hiç bitmeyen bir ümitle kovaladığımız bir hayat dilerim.

Hayata iyi bakın

Blueman

17.06.1999

Hiç yorum yok: