15.8.07

* Yine Yağmur Geliyor

Yine yağmurlu bir gündü.
Gökyüzü alabildiğine grileşmiş ve sanki tüm şehri içine alıp yutmuştu.
Canı fena halde sıkılıyordu. İçtiği sigaranın dumanını savurdu, dumanı gözleriyle takip etti. Duman cama çarpıp dağıldı. Gözleri dışarıda olan bitenlere yoğunlaştı sonra. Yağmur iyice şiddetlenmiş, yol kenarlarında küçük dereler oluşmaya başlamıştı. Koşturan insanlar, ıslanmış bir köpek, bir otomobilin sıçrattığı sular ile ıslanan yaşlı bir kadın... Şehirde yağmur çekilmez bir hal alıyor, yağmur da şehri çekilmez bir hale getiriyordu.

Birden hatıralarının derinliklerinden bir şarkı çalınmaya başladı zihninde...

Here comes the rain again Yine yağmur geliyor
Falling on my head like a memory Başıma bir hatıra gibi düşüyor
Falling on my head like a new emotion Başıma yeni bir his gibi düşüyor
I want to walk in the open wind Açık rüzgarda yürümek istiyorum
I want to talk like lovers do Aşıkların yaptığı gibi konuşmak istiyorum
I want to dive into your ocean Okyanusuna dalmak istiyorum
Is it raining with you? Seninle de yağmur yağıyor mu?

So baby talk to me Öyleyse konuş benimle bebeğim
Like lovers do Aşıkların yaptığı gibi
Walk wih me Yürü benimle
Like lovers do Aşıkların yaptığı gibi
Talk to me Konuş benimle
Like lovers do Aşıkların yaptığı gibi

Here comes the rain again Yine yağmur geliyor
Raining in my head like a tragedy Kafamın içinde bir trajedi gibi düşüyor
Tearing me apart like a new emotion Beni yeni bir his gibi parçalıyor

I want to breathe in the open wind Açık rüzgarda nefes almak istiyorum
I want to kiss like lovers do Aşıkların yaptığı gibi öpüşmek istiyorum
I want to dive into your ocean Okyanusuna dalmak istiyorum
Is it raining with you? Seninle de yağmur yağıyor mu?

Eurythmics – “Here Comes The Rain Again”



Bir duman daha üfürdü cama doğru...

O şarkıdaki gibi yağmur kafasına bir hatıra gibi düşüyordu.

Kasvetli şehirden kaçıp kurtulmak ve açık havadaki rüzgarda dolaşmak istedi.

Tıpkı aşıkların yaptığı gibi konuşmak istedi.

Dışarıdaki yağmur dinmişti.

Ama “içeride” devam ediyordu...

Hayata iyi bakın

Blueman

03.04.1999

Hiç yorum yok: